حلم بكره

أهلاً وسهلاً بك أخي الزائر إن كانت هذه أول زياره لكم فنتمني أن تنضم إلي أسرتنا منتدي حلم بكره
حلم بكره

ديني ثقافي ترفيهي

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم {اَللَهُ لا إِلَهَ إلا هو اَلحي ُ القَيَوم لا تأخذه سِنَةٌ ولا نوْمٌ لَّهُ مَا فيِِ السَمَاوَاتِ وَمَا في اَلأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَينَ أَيدِيهِمْ ِوَمَا خَلْفَهم وَلا َيُحِيطُونَ بشَيءٍ مِنْ علمِهِ إِلاَ بِمَا شَآء وَسعَ كُرْسِيُّهُ السَمَاوَاتِ وَالأَرضِ وَلاَ يَؤُدُه حِفْظُهُمَا وَهُوَ العَليُّ العَظِيمُ}
حلم بكره حلم حاير ليه تكون زاير وممكن تكون طاير فأهلاً وسهلاً بيك
تتقدم أسرة حلم بكره بالتهنئة الحاره والكبيره لأعياد ميلاد أعظم أعضاء لدينا وهم عمرو العريني وأحمد قطب وأحمد العريني كل عام وأنتم بخير وعقبال مليون سنه كله يدخل يشارك في التهنئه في منتدي مناسبات الأعضاء وشكراً

    مصر رايحة علي فين

    شاطر

    تصويت

    انت شايف اية الحل؟

    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 
    [ 1 ]
    100% [100%] 

    مجموع عدد الأصوات: 1
    avatar
    ahmedkotb2006_2
    مشرف
    مشرف


    عدد المساهمات : 16
    نقاط : 24
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 02/04/2011

    جديد مصر رايحة علي فين

    مُساهمة من طرف ahmedkotb2006_2 في الإثنين 4 أبريل - 13:23

    [center]بسم الله الرحمن الرحيم
    اخوتي الافاضل
    أنا اعلم جيدا أننا لسنا وحدنا على شبكة النت فهناك الكثيرون يراقبون ويتابعون كل حرف ينشر على هذه الشبكة وأتمنى أن تنقل كلماتنا الى الجميع نبض الشارع المصرى والعربى بكل دقة
    طبعا كلنا شوفنا شعب مصر العظيم وهو بيثور ضد الفساد
    لكن بعد الثورة يوجد حاجة اسمها الثورة المضادة
    ومن امثلة الثورة المضادة
    ( حرق كنيسة صول - احداث مباراة الزمالك )
    وطبعا من كل وقت للتاني هيحصل حاجات مشابهه للحاجات اللي حصلت
    احنا عايزين نعرف بالطريقة دي مصر رايحة علي فين؟
    طيب واية الحل ؟
    لان طول ما الناس دي بتخرب في البلد ، البلد دي عمرها ما هتتقدم

    ياريت نشوف حل للمشكلة دي لانها اكبر مشكلة قدامنا
    عايزين ننظم نفسنا علشان نعرف نواجه فلول الحزب الوثني لانهم برضوا منظمين وخبطتهم بتوجع
    avatar
    حلم بكره
    Admin
    Admin


    عدد المساهمات : 179
    نقاط : 285
    السٌّمعَة : 4
    تاريخ التسجيل : 31/03/2011
    العمر : 48
    المزاج : عال العال

    جديد رد: مصر رايحة علي فين

    مُساهمة من طرف حلم بكره في الإثنين 4 أبريل - 15:45


    موضوعك رائع يا احمد ومطلوب فيه الحوار الجاد مع الأعضاء بجد

    أحنا رايحيين علي فين؟

    سؤال صعب

    لكن أنا أقول أننا نضع الثقه لأولي الأمر منا ألا وهي المجلس الأعلي

    وهو عارف بيعمل أيه لأنه يعلم تمام الثقه بأن فلول الحزب الوطني مازالت موجوده

    وبيعمل جاهداً أنه يرجع بلدنا للخط الصحيح ولكن كل شيئ له وقت

    يعني خراب لمدة 30 سنه لا أعتقد أنه هيتعمل في يوم وليله

    لكي الله يا مصر




    avatar
    ميرو مصطفى
    مشرف
    مشرف




    عدد المساهمات : 95
    نقاط : 170
    السٌّمعَة : 4
    تاريخ التسجيل : 31/03/2011

    جديد رد: مصر رايحة علي فين

    مُساهمة من طرف ميرو مصطفى في الثلاثاء 5 أبريل - 5:42




    مصر رايحة لفين؟

    سؤال منطقي رائع وساحة للحور نشكرك يااحمد على فتح المجال
    للحوار في هذا الموضوع الرائع والشيق .

    اولا لابد ان نضع ثقتنا في قواتنا المسلحة(الجيش)واعطاؤه الفرصة للاصلاح
    والتقدم ولابد ان نتكاتف جميعا يد واحدة من اجل مصلحة مصر
    والوقوف ضد مايسمى بالثورة المضادة من اجل قيام الدولة على
    على اسس سليمة دون نهب او سرقة
    وقال تعالى (ويمكرون ويمكر الله والله خير الماكرين)

    :يعطيك العافيه



    avatar
    ahmedkotb2006_2
    مشرف
    مشرف


    عدد المساهمات : 16
    نقاط : 24
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 02/04/2011

    جديد رد: مصر رايحة علي فين

    مُساهمة من طرف ahmedkotb2006_2 في الأربعاء 6 أبريل - 9:39

    والله يا جماعة انا شايف اسلم حل للموضوع دة

    نفسي المجلس العسكري يلم جميع فلول الحزب الوطني واولهم الكلب اللي اسمة صفوت الشريف وذكريا عزمي واحمد فتحي سرور وجمال مبارك ويعتقلهم زي ما السادات عمل مع بتوع مراكز القوى بعد وفاه جمال عبد الناصر.
    وانا شايف ان دة اسلم حل . اينعم هما هيبقيوا جوة المعتقل وليهم ناس برة هي اللي بتخلص
    بس علي رأي المثل ( اضرب المربوط يخاف السايب )
    avatar
    ابوخالد العرينى
    مشرف
    مشرف


    عدد المساهمات : 17
    نقاط : 39
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 02/04/2011

    جديد رد: مصر رايحة علي فين

    مُساهمة من طرف ابوخالد العرينى في الأربعاء 6 أبريل - 11:33

    انا رايي ان القوات المسلحه تعقد اجتماع مع شباب الثوره باقصى سرعه وهما عارفين مين شباب الثوره ويتفقو يرجعو الشرطه تانى بقوه وكده هيكون الجيش مع الشرطه مع الثوار هيكون احنا بكده صفينا الشعب ويبان الفاسد


    _________________


      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 24 أكتوبر - 2:14